Kontakt

603 450 420
kontakt@delmet.pl

Sklep internetowy: 
tel. 603 450 420
Pon. - Pt. godz. 7:30 - 15:30

Dział reklamacyjny:
tel. 726 726 430
reklamacje@delmet.pl
Pon. - Pt. godz. 7:30 - 15:30

Formularz kontaktowy
0
Twój koszyk
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Gwarancje i reklamacje

W naszym sklepie oferujemy najlepiej dobrane do potrzeb Klienta produkty z branży narzędziowej i okuciowej. Jeśli jednak się zdarzy, że zakupiony towar nie funkcjonuje prawidłowo nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby proces reklamacyjny był zrealizowany na satysfakcjonującym poziomie. Biuro Obsługi Klienta sklepu internetowego chętnie udzieli Państwu pomocy w kwestii reklamowania zakupionego towaru. Prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 726 726 430.

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i rozpatrzeniu wniosku, Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem w celu przekazania dalszych instrukcji. Czas odpowiedzi na zgłoszenie będzie nie dłuższy niż maksymalny, przewidywany dla danego trybu reklamacji.

Niezgodność towaru z umową

Niezgodność towaru z umową to tryb odpowiedzialności sprzedawcy regulowany przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego, przysługujący Klientom będącym osobą fizyczną, dokonującym zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji w firmie Delmet S.K.A. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.

Rękojmia

Rękojmia za wady to tryb odpowiedzialności sprzedawcy uregulowany w ustawie z dnia 23.04.1964 r. – Kodeks cywilny. Z tego trybu mogą skorzystać Klienci, którzy dokonali zakupu w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą. 

Pamiętaj

Odbierając przesyłkę z zamówieniem, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub uszkodzenia opakowania sugerujemy rozpakowanie przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenie, czy towar jest nieuszkodzony oraz kompletny. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub niekompletności przesyłki sugerujemy sporządzenie, w obecności kuriera protokołu szkody, co może ułatwić ustalenie przyczyny uszkodzenia towaru lub niekompletności dostawy.

Platforma ODR

Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.

Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.

Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę. 
Łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr

ZANIM ZGŁOSISZ 

Zanim jednak zgłosisz towar do reklamacji w naszym sklepie skorzystaj z poniższych wskazówek jeżeli zakupiony produkt nie działa prawidłowo.

Upewnij się, że przyczyna wadliwego działania sprzętu nie leży po stronie użytkownika. Upewnij się, że sprzęt jest prawidłowo zainstalowany i użyty zgodnie z instrukcją obsługi. Sprawdź w instrukcji obsługi, jakie są zalecenia postępowania w przypadku zauważonej wady.

Jeżeli w Karcie gwarancyjnej podany jest numer Infolinii producenta zadzwoń, aby ustalić sposób rozwiązania problemu.

Jeżeli sprzęt mimo to nie działa prawidłowo, można skorzystać z gwarancji (bezpośrednio w serwisie gwaranta albo za pośrednictwem sprzedawcy) lub skorzystać rękojmi za wady/niezgodności towaru z umową. 

Warunki gwarancji i listę punktów serwisowych można znaleźć w dokumencie gwarancyjnym (karcie gwarancyjnej) lub na stronie internetowej producenta. Naprawa gwarancyjna będzie przebiegać zależnie od rodzaju sprzętu i przyjętych zasad przez Gwaranta.

Gdy sprzęt objęty jest serwisem Door-to-door to po zgłoszeniu naprawy na stronie internetowej lub infolinii producenta/gwaranta kurier odbierze sprzęt z miejsca jego użytkowania do naprawy i przywiezie go po naprawie.

Biuro Obsługi Klienta sklepu chętnie udzieli Ci pomocy w kwestii reklamowania zakupionego towaru. Prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku pod pod numerami 726 726 430, reklamacje@delmet.pl.

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i rozpatrzeniu wniosku, Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu przekazania dalszych instrukcji. Czas odpowiedzi na zgłoszenie będzie nie dłuższy niż maksymalny, przewidywany dla danego trybu reklamacji.

Osoba składająca reklamację
Informacje
Załączniki
Nie wybrano pliku
Nie wybrano pliku
Nie wybrano pliku
Nie wybrano pliku
Nie wybrano pliku
*Pola wymagane
Zarządzaj plikami cookie

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Ustawienia regionalne
Lokalizacja
Język
Waluta